
Програма лояльності "+7 днів"
Не встигли вчасно оплатити послуги BRIZ?
Не хвилюйтесь! Ви маєте ще 7 днів, щоб поповнити рахунок.

Як працює “+7 днів”?
1 числа кожного місяця абоненти, які не внесли оплату, автоматично підключаються до програми лояльності “+7 днів”, продовжуючи користуватись послугами BRIZ.
За цей час необхідно сплатити свій пакет, тому що 8 числа доступ до Інтернету та BRIZ TV буде припинено.

Зверніть увагу!
Програма лояльності "+7 днів" не поширюється на пакет кабельного телебачення. У разі якщо не було внесено оплату за пакети TV або Інтернет + TV, вартість відновлення телебачення платна (у багатоквартирних будинках - 50 грн, у приватному секторі - 100 грн).
При несвоєчасній оплаті (до кінця кожного місяця) накопичені бонуси на рахунку будуть списані, згідно з правилами програми “Бонус-Бріз”.

Сплата за послуги
Сплатити послуги BRIZ можна онлайн без комісії через:
- особистий кабінет на сайті;
- додаток "Мій BRIZ";
- додаток банку Monobank.

Надішліть заявку, оператор підтримки зв'яжеться з вами та відповість на всі запитання.