• Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?
  • Як сплатити послуги?
  • Я не пам`ятаю номер договору. Як його дізнатись?
  • Як дізнатись скільки грошей в мене на рахунку?
  • Я поповнив рахунок, але інтернету немає. Чому?
  • Може накопичитися борг за інтернет?

Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?

Для подібних випадків BRIZ передбачив можливість для своїх клієнтів залишатися на зв'язку без своєчасної оплати.

З 1 по 7 число кожного місяця на головній сторінці сайту і в Особистому кабінеті з'являється кнопка «+7 днів».

Натиснувши на кнопку, Ви отримаєте інтернет на швидкості вашого тарифу до кінця доби.

Далі швидкість знижується до 60 Мбіт до наступного натискання кнопки або до восьмого числа. Якщо Ви так і не змогли внесли абонплату, 8 числа інтернет буде відключений.
Відзначимо, що програма «+7 днів» недоступна абонентам, які в попередньому місяці використовували добові пакети або тільки пакети IPTV (окремі).

Чи не рекомендуємо Вам часто вдаватися до даної можливості, тому що при несвоєчасній оплаті за послуги (до 30 числа кожного місяця), згорають накопичені бонуси.