Вверх

Правила акции 50%

ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ТА УЧАСТІ В АКЦІЇ «-50% на будь-які тарифи»

 

  1. Взяти участь в Акції «-50% на будь-які тарифи» (далі – Акція) може фізична особа, яка не є Абонентом та яка звернулася до ТОВ ТРК «БРІЗ» (далі- Провайдер) щодо можливості отримання телекомунікаційних послуг, а також місцем підключення є приміщення (квартира, будинок, кімната тощо) житлового фонду.
  2. Під потенційним Абонентом мається на увазі дієздатна фізична особа, яка бажає здійснити підключення до телекомунікаційної мережі Провайдера вперше (зі створенням нового облікового запису). Випадки здійснення відновлення облікового запису Абонента не дають можливості взяти участь в Акції; Абонент, який не сплачував послуги Провайдера більше ніж 12 місяців поспіль має право взяти участь в Акції.
  3. Отримати телекомунікаційні послуги потенційний Абонент може тільки в разі наявності технічної можливості у Провайдера здійснити підключення до своєї телекомунікаційної мережі та наявності у потенційного Абонента справного кінцевого обладнання, що необхідне для отримання замовлених послуг.
  4. Не можуть взяти участь у Акції фізичні особи – підприємці та юридичні особи.
  5. Період проведення Акції – з 01.09.2020 р. по 31.12.2020 р. (далі – Період).
  6. Територія проведення Акції – м. Одеса, с. Фонтанка, с. Олександрівка, с. Крижанівка, с. Корсунці, с. Ілічанка, селище Ліски, с. Вапнярка, с. Нова Дофінівка, с. Красносілка, смт Чорноморське Лиманського р-ну Одеської області, с. Котовка (с. Латівка) та селище Набережне Біляївського району Одеської області (далі – Територія).
  7. Протягом Періоду проведення Акції, потенційний Абонент, у межах Території, має можливість замовити у Провайдера підключення до пакету послуг з доступу до мережі Інтернет, ТБ та Інтернет+ТБ (далі – Акційні пакети послуг). За умови внесення одночасної оплати в момент підключення за місяць підключення (з перерахунком з дня підключення до кінця поточного місяця) та додатково від 1 до 12 місяців одноразово у формі передоплати, отримати:

 

  • 50% знижку на оплату вартості Акційного пакету послуг за місяць підключення (з перерахунком з дня підключення до кінця поточного місяця) та додатково від 1 до 12 місяців наступних за місяцем підключення.

 

Перелік Акційних пакетів послуг, їх вартість відповідно до Прайс-листу та вартість відповідно до умов цієї Акції наведено нижче:

 

Акційний пакет послуг Вартість відповідно до Прайс-листу, грн./міс Вартість відповідно до умов Акції, грн./ міс
«60 мбит» 150 75
«80 мбит» 180 90
«100 мбит» 200 100
«250 мбит» 250 125
«500 мбит» 300 150
«1000 мбит+TV max» 500 250
«60 мбит + IPTV Базовий» 200 100
«80 мбит + IPTV Базовий» 220 110
«100 мбит + IPTV Премиум» 240 120
«250 мбит + IPTV Премиум» 300 150
«500 мбит + IPTV Премиум» 350 175
«1000 Мбит/с+ TV max» 500 250
IPTV Премиум – 190 каналов (в т.ч. 80 HD) 150 75
IPTV Базовый – 170 каналов (в т.ч. 65 HD) 120 60
«Премиум» 200 100
«Базовый» 130 65
« 1000 Мбит + TV max» 500 250
« 500 Мбит + ТВ» 350 175
« 250 Мбит + ТВ» 300 150
« 100 Мбит + ТВ» 240 120
« 60 Мбит + ТВ» 200 100
«1000 Мбит» + TV max» 500 250
«500 Мбит +TV max» 400 200
«250 Мбит +TV max» 350 175
«100 Мбит +TV max» 300 150

 

  1. Після передплаченого Абонентом періоду згідно із умовами цієї Акції, вартість обраного пакета послуг сплачується Абонентом згідно чинному на момент оплати Прайс-листу.
  2. Оплата здійснюється у грошовій одиниці України – гривні, за тарифами, що діють на день здійснення оплати відповідно до Прайс-листу Провайдера.
  3. У разі підключення на умовах Акції та у період доступу до пакету замовлених та підключених послуг на умовах Акції, Абонент не може одночасно брати участь у інших акціях та спеціальних пропозиціях Провайдера, крім постійно діючої Програми – «Нова Програма «Бонус – Бріз».
  4. Протягом здійснення доступу до замовлених та підключених послуг на умовах Акції, Абонент має право обрати будь-який інший пакет послуг на акційних/постійних умовах, що доступний йому для підключення у телекомунікаційній мережі Провайдера, але обрати знову пакет послуг за цією Акцією та на її умовах, після зміни його на інший пакет, Абонент не може.

 

В такому випадку, вартість фактично отриманих Абонентом телекомунікаційних послуг перераховується за повною вартістю. Залишок грошових коштів після перерахунку залишається на рахунку Абонента і може бути використаний Абонентом на власний розсуд. Надання Абоненту пакету послуг на умовах цієї Акції (зі знижкою) скасовується. Бонусні бали за Програмою «Нова Програма «Бонус – Бріз» залишаються на особовому рахунку Абонента.

 

 

  1. У разі розірвання Договору, Абоненту повертаються грошові кошти, що залишаються після проведення перерахунку вартості фактично отриманих Абонентом телекомунікаційних послуг за повною вартістю. Бонусні бали за Програмою «Нова Програма «Бонус – Бріз» підлягають списанню з особового рахунку Абонента, в грошовий еквівалент не перераховуються та не підлягають поверненню Абонентові у будь-якому вираженні.
  2. Провайдер залишає за собою право на зміну умов або припинення чи продовження Періоду проведення Акції, про що сповіщає Абонентів шляхом оприлюднення відповідної інформації на своєму веб-сайті (briz.ua), інформаційних стендах в офісі, іншими доступними способами.

Перезвоните мне


В соответствии с требованиями действующего законодательства Украины услуга "Перезвоните мне" работает с 09:00 - 22:00. Если вы хотите решить ваш вопрос после 22:00, необходимо звонить по номерам технической поддержки +38 (068) 797 25 25 +38 (093) 797 25 25 +38 (095) 797 25 25