Вверх

ПРАВИЛА ПРОГРАМИ «НОВА ПРОГРАМА «БОНУС – БРІЗ»

ПРАВИЛА ПРОГРАМИ «НОВА ПРОГРАМА «БОНУС – БРІЗ»

1. Ці правила визначають офіційні умови участі у Програмі «НОВА ПРОГРАМА «БОНУС – БРІЗ» та обсяг прав і обов’язків Провайдера та Абонента.

Основні поняття та визначення:

1.1. Провайдер – ТОВ ТРК «БРІЗ».

1.2. «НОВА ПРОГРАМА «БОНУС – БРІЗ» (далі – Програма ) – це програма лояльності, що діє для постійних Абонентів ТОВ ТРК «БРІЗ», які безперервно отримують та сплачують за послуги з доступу до мережі Інтернет та Інтернет + ТБ (пакети з періодом дії – місяць).

1.3. Абонент – повнолітня фізична особа, що досягла 18 років, має діючий договір про надання телекомунікаційних послуг з ТОВ ТРК «БРІЗ» і яка приймає участь у Програмі відповідно до її умов.

1.4. Особовий рахунок (далі – Рахунок) Абонента – індивідуальний рахунок Абонента, на якому Провайдер веде облік надходження платежів від Абонента і використання цих коштів на оплату телекомунікаційних послуг за Договором, у тому числі облік Бонусів. Дані обліку наведені в особистому кабінеті Абонента на сайті Провайдера або у мобільному додатку «Мій Бріз».

1.5. Бонус – це умовна облікова одиниця, що нараховується на Рахунок Абонента відповідно до правил Програми, і яка списується в рахунок замовлених послуг. Бонуси не є засобами платежу чи будь-яким видом валюти чи цінного паперу. Облік Бонусів ведеться на Рахунку Абонента.

1.6. Послуги – телекомунікаційні послуги, які надаються Абоненту ТОВ ТРК «БРІЗ» на умовах Договору приєднання на надання телекомунікаційних послуг. В програмі приймають участь тільки місячні пакети послуг Інтернет та Інтернет + ТБ (детальний перелік визначено в чинних Прайс – листах Провайдера).

2. За грошові кошти, витрачені Абонентом на оплату пакету Послуг, на Рахунок Абонента зараховується 5% від витраченої суми. Нарахування Бонусів відбувається автоматично.

3. Бонуси нараховуються автоматично, за умови своєчасного внесення та проведення абонентської плати за пакет Послуг.

4. Якщо від Абонента до 00:00:01 1-го числа місяця не надійшла оплата за Послуги (передоплата), відбувається автоматичне анулювання всіх Бонусів на рахунку Абонента, незалежно від їх кількості.

Нове накопичення Бонусів на Рахунку Абонента починається після відновлення оплат.

5. Абонент зобов’язується слідкувати за нарахуванням Бонусів на своєму Рахунку самостійно. Провайдер не несе відповідальності за будь-які незручності та збитки Абонента у зв’язку із анулюванням Бонусів.

6. Абонент може обміняти Бонуси в рахунок оплати Послуг Провайдера з розрахунку 1 (один) Бонус дорівнює 1 (одній) гривні (з урахуванням ПДВ) вартості Послуги.

7. Під обміном Бонусів Абонентом мається на увазі надання Послуги Абоненту за спеціальною ціною 0,01 грн. Після обміну Бонуси будуть вирахувані з балансу Бонусів Абонента.

8. Абонент може обміняти Бонуси на погашення абонентської плати згідно чинного Прайс – листа в повному обсязі або частково. Іншу частину вартості послуг Абонент сплачує у грошовому еквіваленті згідно чинного Прайс – листа на день здійснення оплати.

9. Бонуси можна використовувати тільки в межах одного облікового запису. Бонуси не можуть бути перенесені з одного Рахунку на інший.

10. При обміні Абонентом Бонусів на Послуги проводиться списання Бонусів із рахунку Абонента. Розпоряджатися Бонусами на своєму рахунку може тільки сам Абонент.

11. Абонент може втратити право заробляти або обмінювати Бонуси на розсуд Провайдера, у разі якщо Абонент не дотримується умов цих Правил, Договору приєднання на надання та отримання телекомунікаційних послуг або чинного законодавства України, або є підстави вважати дії Абонента шахрайством. Тривалість і умови призупинення нарахування та використання Бонусів Абонентом визначаються Провайдером, зважаючи на необхідні заходи захисту ефективного функціонування Програми. Абоненту буде повідомлено про скасування Бонусів або блокування права на накопичення та/або списання Бонусів.

12. У випадку виникнення питань щодо поточних нарахувань Бонусів, Провайдер залишає право дати відповідь протягом 30 календарних днів.

13. Усі питання, які не врегульовані цими Правилами, регулюються Договором приєднання на надання та отримання телекомунікаційних послуг та чинним законодавством України.

14. Провайдер залишає за собою право відмінити або змінити всю Програму або її частину в будь-який час, з попереднім повідомленням, про що сповіщає Абонентів шляхом оприлюднення відповідної інформації на своєму веб-сайті (briz.ua), інформаційних стендах в офісі, іншими доступними способами. У випадку припинення (призупинення дії) Програми, набрані Абонентом Бонуси можуть бути використані протягом строку визначеного окремим повідомленням Абонента про її припинення (призупинення). Провайдер не несе відповідальності за будь-які збитки та незручності, що виникають внаслідок таких змін.

15. Провайдер не несе відповідальності за сплату податків і виконання зобов’язань Абонента, пов’язаних з участю Абонента у Програмі.

У разі розірвання Договору у звітному періоді, який було активовано за рахунок накопичених Абонентом Бонусів, залишок таких Бонусів не підлягає виплаті Абоненту у грошовому еквіваленті, Бонуси, незалежно від їх кількості – анулюються.

16. Накопичені Бонуси не можуть бути засобом платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу, а також не можуть бути переведені в грошовий еквівалент чи видані Абоненту готівковими коштами.

Перезвоните мне