Вверх
 

Час роботи абонентського відділу змінено

Шановні абоненти!

 

Для отримання консультації з адміністративних питань, будь-яка інформація, пов’язана з Договором (Інтернет і КТВ) і всіма додатками до договору (Тарифи і подробиці до пакетів послуг), а також Акції, Знижки, Пропозиції звертатися до абонентського відділу: Вул. Ген. Бочарова 2, м.Одеса, Україна, 65111, понеділок – субота з 9.00 до 19.00 (неділя – вихідний) 797-21-12, 729-10-72. Для отримання консультації з технічних питань, і / або консультації пов’язаної з налаштуванням обладнання телефонувати до відділу технічної підтримки 797-20-20, 729-11-22 (багатоканальні, 7 днів на тиждень, цілодобово), 0971583131, 0935301144, 0667391333 *. * Вартість дзвінка оплачується згідно тарифу Вашого оператора.