Chat with us, powered by LiveChat
  • Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?
  • Як сплатити послуги?
  • Я не пам`ятаю номер договору. Як його дізнатись?
  • Як дізнатись скільки грошей в мене на рахунку?
  • Я поповнив рахунок, але інтернету немає. Чому?

Я поповнив рахунок, але інтернету немає. Чому?

Якщо Ви поповнили рахунок, а інтернет не з'явився, в першу чергу слід перевірити баланс.

У разі, якщо баланс негативний, слід почекати зарахування грошей на Ваш рахунок. Затримки до декількох днів трапляються при оплаті через відділення банку. Також Ви можете внести кошти будь-яким іншим способом: наприклад, через термінали IBox, EasyPay, Sistema, 2Click, City24 або за допомогою додатків "Приват24" або "Monobank". Детальніше про способи оплати Ви можете дізнатися в розділі "Оплата".

Якщо баланс позитивний, але послуга інтернет як і раніше недоступна повторно під'єднайте Ваш пристрій до мережі Інтернет. Перезавантажте ваш маршрутизатор. Якщо інтернет не з'явився протягом кількох хвилин після цього, зверніться до оператора підтримки.