Chat with us, powered by LiveChat
  • Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?
  • Як сплатити послуги?
  • Я не пам`ятаю номер договору. Як його дізнатись?
  • Як дізнатись скільки грошей в мене на рахунку?
  • Я поповнив рахунок, але інтернету немає. Чому?

Я поповнив рахунок, але інтернету немає. Чому?

Якщо після оплати інтернет не запрацював – перевірте баланс.

Якщо баланс негативний, швидше за все, гроші не встигли надійти на рахунок. Наприклад, оплата через банк може затриматись на кілька днів. Якщо місяць добігає кінця, краще подумати про інший спосіб оплати. Ось зручні варіанти оплати через термінали IBox, EasyPay, Sistema, 2Click, City24 або за допомогою додатків "Приват24" або "Monobank".

Докладніше про способи оплати Ви можете дізнатись у розділі "Оплата".
 
Якщо баланс є позитивним, але послуга Інтернет, як і раніше, недоступна, перепідключіть Ваш пристрій до Інтернету. Вимкніть і знову увімкніть маршрутизатор. Якщо Інтернет не з'явився кілька хвилин після цього, зверніться до оператора підтримки.