Chat with us, powered by LiveChat
  • Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?
  • Як сплатити послуги?
  • Я не пам`ятаю номер договору. Як його дізнатись?
  • Як дізнатись скільки грошей в мене на рахунку?
  • Я поповнив рахунок, але інтернету немає. Чому?

Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?

Для подібних випадків BRIZ передбачив можливість для своїх клієнтів залишатися на зв'язку без своєчасної оплати.

1 числа кожного місяця абоненти, які не внесли оплату, автоматично підключаються до програми лояльності “+7 днів”, продовжуючи користуватись послугами BRIZ. За цей час необхідно сплатити свій пакет, тому що 8 числа доступ до Інтернету та IPTV буде припинено.

 

Зверніть увагу!

Програма лояльності "+7 днів" не поширюється на пакет кабельного телебачення. У разі якщо не було внесено оплату за пакети КТБ або Інтернет + КТБ, вартість відновлення телебачення платна (у багатоквартирних будинках - 50 грн, у приватному секторі - 100 грн).

 

При несвоєчасній оплаті (до кінця кожного місяця) накопичені бонуси на рахунку будуть списані, згідно з правилами програми “Бонус-Бріз”.