- Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?
- Як сплатити послуги?
- Я не пам`ятаю номер договору. Як його дізнатись?
- Як дізнатись скільки грошей в мене на рахунку?
- Я поповнив рахунок, але інтернету немає. Чому?
Я вчасно не сплатив інтернет. Він пропаде?
Для подібних випадків BRIZ передбачив можливість для своїх клієнтів залишатися на зв'язку без своєчасної оплати.
1 числа кожного місяця абоненти, які не внесли оплату, автоматично підключаються до програми лояльності “+7 днів”, продовжуючи користуватись послугами BRIZ. За цей час необхідно сплатити свій пакет, тому що 8 числа доступ до Інтернету та IPTV буде припинено.
Зверніть увагу!
Програма лояльності "+7 днів" не поширюється на пакет кабельного телебачення. У разі якщо не було внесено оплату за пакети КТБ або Інтернет + КТБ, вартість відновлення телебачення платна (у багатоквартирних будинках - 50 грн, у приватному секторі - 100 грн).
При несвоєчасній оплаті (до кінця кожного місяця) накопичені бонуси на рахунку будуть списані, згідно з правилами програми “Бонус-Бріз”.