Chat with us, powered by LiveChat
  • Як увійти в особистий кабінет?
  • Як скористатися швидким входом до особистого кабінету?
  • Не виходить увійти в особистий в кабінет. Що робити?
  • Як отримати знижку за передоплатою?
  • Як оплатити послуги через особистий кабінет?
  • Як самостійно змінити MAC-адресу в особистому кабінеті?
  • Послуга "Регулярний платіж"
  • Як переглянути історію платежів?
  • Як змінити тариф?
  • Як призупинити послуги?
  • Які налаштування є у мого акаунту?

Які налаштування є у мого акаунту?

Акаунт

Щоб зайти в налаштування облікового запису, натисніть на три смужки в правому верхньому куті та виберіть розділ “Акаунт”.



Ви можете змінити:

  • номер телефону (основний або резервний);
  • електронну пошту.

Для цього натисніть на відповідний значок біля пункту, куди будете вносити правки.



Також ви можете підключити соціальні мережі для швидкої активації в особистому кабінеті.

Сповіщення

Повідомлення будуть надходити вам на пошту або телефон. Для цього з налаштувань облікового запису перейдіть у вкладку “Сповіщення”.




Там ви можете включити і відключити всі нагадування.

Якщо хочете отримувати повідомлення на іншу пошту або номер телефону, поверніться в налаштування облікового запису та відредагуйте відповідне поле.


Пароль

Щоб змінити його, перейдіть у вкладку «Пароль».



Як підключити регулярний платіж

Послуга допомагає не пропустити платіж за тариф та продовжувати накопичувати бонуси. Кожного першого числа місяця гроші із зазначеної картки будуть списуватись автоматично.

Для цього перейдіть у вкладку “Регулярний платіж” із налаштувань вашого облікового запису.


У відповідному полі введіть дані картки для списання коштів.
Введіть електронну пошту: на неї надходитимуть квитанції про списання.
І встановіть галочку для дозволу регулярних платежів.
Ви можете додати кілька карток: гроші списуватимуться лише з вибраної карти.

Пристрої

У розділі “Пристрої” можна побачити інформацію про обладнання, яке було придбане у BRIZ. Наприклад, роутер та/або IPTV-приставка. У цій вкладці ви побачите: серійний номер пристрою, гарантійний термін та дату встановлення.