- Гарантії на обладнання від BRIZ
- В яких сервісних центрах здійснюється гарантійний ремонт обладнання ?
- Доставка і налаштування обладнання
- Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
- Підключення за технологією IPOE
- Що таке "Призупинення послуг"?
- Що таке технологія GPON та як підключити?
- Як зв'язатися з оператором підтримки?
- Технологія FTTB: що це та як підключити?
Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
Що робити, якщо швидкість інтернету не відповідає вказаній у тарифному плані, і як користувачу вирішити проблему з низькою швидкістю інтернету?
Інтернет від BRIZ – це висока швидкість передачі даних, стабільність та безпека підключення. Щоб отримати заявлену швидкість, необхідно підключити пристрій до Інтернету кабелем. Однак при підключенні через Wi-Fi-роутер швидкість може залежати від багатьох факторів: таких, як модель та вік роутера, робота інших маршрутизаторів або побутових приладів поблизу.
Ось що може погіршити інтернет-сигнал та що з цим робити.
Для початку перевіримо швидкість інтернет-з'єднання. Для цього:
- підключіть комп'ютер до роутера за допомогою кабелю;
- відключіть від роутера усі пристрої, крім того, на якому здійснюєте перевірку;
- потім призупиніть антивірусні програми та мережеві фільтри;
- закрийте вкладки браузера, пошту, месенджери та інше.
Проведіть кілька тестів на сервісі перевірки швидкості. Найпопулярніший – speedtest.net. Але переконайтеся, що зробили всі наші поради: так ви отримаєте об'єктивні дані.
Що ж впливає на передачу даних через бездротову мережу?
Радіохвильовий зв'язок наштовхується на перешкоди: стіни, перекриття, Bluetooth. Може заважати навіть робота побутових приладів. Саме тому на ноутбуці може бути низька швидкість інтернету, тоді як на стаціонарному комп'ютері, підключеному до мережі через кабель, нормальна. Щоб виміряти максимальну швидкість Wi-Fi, підійдіть до роутера на відстань не більше 1-2 метра.
Ось що робити, якщо тестування не показало проблем, а швидкість все одно не відповідає заявленій:
1. Перезавантаження.
Часто перезавантаження допомагає вирішити проблему низької швидкості Інтернету. Перезавантаження звільняє оперативну пам'ять, а ще дозволяє роутеру переключитися на вільний канал, де сигнал нічим не перевантажений.
2. Спробуйте інший сайт.
Іноді технічні проблеми на сервері сайту уповільнюють його роботу та швидкість інтернету тут ні до чого. Якщо інші сайти працюють добре, спробуйте зайти трохи пізніше.
3. Регулювання пропускної спроможності маршрутизатора.
Для регулювання пропускної здатності роутера зайдіть в налаштування та виберіть пункт "Максимальна швидкість передачі даних". Потім встановіть найвище значення та натисніть "Ок".
4. Очищення cookies.
Якщо довго не чистити тимчасові файли, то згодом їх кількість ускладнить швидкість роботи інтернет-браузера. Але будьте готові, що після цього очищення доведеться заново вводити логіни та паролі на сайтах.
5. Перевірка драйверів.
Якщо інтернет на домашньому комп'ютері працює добре, а на ноутбуці швидкість низька, то можливо проблема саме в цьому пристрої. Можливо, потрібно оновити мережну картку або драйвери.
6. Перевірка вірусів.
Віруси та шкідливе програмне забезпечення часто стають причиною гальмування швидкості.
7. Перевірка параметрів DNS-адрес.
Високе навантаження на DNS-сервер призводить до низької швидкості інтернету.
8. Перезавантаження ПК.
Зверніть увагу, чи не вибрано на Вашому комп'ютері енергозберігаючий режим. Він обмежує роботу процесора та оперативної пам'яті, щоб знизити навантаження на акумулятор. Тому браузер теж гальмуватиме.
9. Підключити підсилювач.
Якщо швидкість інтернету по Wi-Fi низька, можна підключити додаткове обладнання, таке як підсилювач бездротового сигналу. Оптимальний варіант – встановити додатковий роутер там, де сигнал слабшає, та підключити до ONT-роутера по дроту.
Причин низької швидкості інтернету може бути безліч, тому для вирішення проблеми краще відразу звертатися до фахівців BRIZ, які в найкоротші терміни визначать джерело проблеми і допоможуть його усунути.