- Гарантії на обладнання від BRIZ
- В яких сервісних центрах здійснюється гарантійний ремонт обладнання ?
- Доставка і налаштування обладнання
- Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
- Підключення за технологією IPOE
- Що таке "Призупинення послуг"?
- Що таке технологія GPON та як підключити?
- Як зв'язатися з оператором підтримки?
- Технологія FTTB: що це та як підключити?
Що таке "Призупинення послуг"?
Плануєте тимчасово не користуватися послугами BRIZ? Ви можете призупинити оплату тарифу.
1. Перейдіть до особистого кабінету;
2. В блоці "Ваші послуги" натисніть "Призупинити";
3. Ви можете обрати від 1 до 6 місяців призупинення протягом року. Оберіть необхідний період та натисніть кнопку “Оплатити”.
Вартість активації "Призупинення послуг" - 5 грн/міс. Бонуси на рахунку та виділена IP-адреса будуть збережені за вашою адресою. Вартість виділеної IP-адреси - 30 грн/міс.
Важливо! Для активації послуги на вашому рахунку в Особовому кабінеті має бути не менше ніж 5 грн. Щоб деактивувати призупинення, необхідно зв`язатись з оператором підтримки.