Chat with us, powered by LiveChat
  • Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
  • Гарантії на обладнання від BRIZ
  • Підключення за технологією IPOE
  • Доставка і налаштування обладнання
  • Що таке "Призупинення послуг"?
  • Як звернутися до оператора підтримки?
  • Що таке технологія GPON та як підключитись?

Що таке "Призупинення послуг"?

Плануєте тимчасово не користуватися послугами BRIZ? Ви можете призупинити оплату тарифу.


1. Перейдіть до Особистого кабінету;
2. Натисніть "Оплатити" в описі вашого тарифу;
3. Потім "Змінити пакет";
4. Внизу у категорії “Інтернет” виберіть “Призупинення послуг”, натиснувши кнопку “Оплатити”;
5. Оберіть необхідний період оплати та натисніть кнопку “Оплатити”.


Вартість активації "Призупинення послуг" - 5 грн/міс. Послуга активується з наступного періоду оплати. Бонуси на рахунку та виділена IP-адреса (30 грн/міс) будуть збережені за вашою адресою.


Важливо! Для активації послуги на вашому рахунку в Особовому кабінеті має бути не менше ніж 5 грн. Щоб деактивувати призупинення необхідно зв`язатись з оператором підтримки.