Chat with us, powered by LiveChat
  • Гарантії на обладнання від BRIZ
  • Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
  • Доставка і налаштування обладнання
  • Підключення за технологією IPOE
  • Що таке "Призупинення послуг"?
  • Що таке технологія GPON та як підключитись?
  • Як зв'язатися з оператором підтримки?
  • Технологія Ethernet: що це та як підключити?

Що таке "Призупинення послуг"?

Плануєте тимчасово не користуватися послугами BRIZ? Ви можете призупинити оплату тарифу.


1. Перейдіть до Особистого кабінету;

2. В блоці "Ваші послуги" натисніть на кнопку "Управління послугою";

3. Потім нижче в блоці "Призупинення послуг" натисніть "Активувати";

4. Ви можете обрати від 1 до 6 місяців призупинення протягом року. Оберіть необхідний період та натисніть кнопку “Оплатити”.


Вартість активації "Призупинення послуг" - 5 грн/міс. Бонуси на рахунку та виділена IP-адреса будуть збережені за вашою адресою. Вартість виділеної IP-адреси - 30 грн/міс.


Важливо! Для активації послуги на вашому рахунку в Особовому кабінеті має бути не менше ніж 5 грн. Щоб деактивувати призупинення необхідно зв`язатись з оператором підтримки.