- Гарантії на обладнання від BRIZ
- Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
- Доставка і налаштування обладнання
- Підключення за технологією IPOE
- Що таке "Призупинення послуг"?
- Що таке технологія GPON та як підключитись?
- Як зв'язатися з оператором підтримки?
- Технологія Ethernet: що це та як підключити?
Що таке "Призупинення послуг"?
Плануєте тимчасово не користуватися послугами BRIZ? Ви можете призупинити оплату тарифу.
1. Перейдіть до Особистого кабінету;
2. В блоці "Ваші послуги" натисніть на кнопку "Управління послугою";
3. Потім нижче в блоці "Призупинення послуг" натисніть "Активувати";
4. Ви можете обрати від 1 до 6 місяців призупинення протягом року. Оберіть необхідний період та натисніть кнопку “Оплатити”.
Вартість активації "Призупинення послуг" - 5 грн/міс. Бонуси на рахунку та виділена IP-адреса будуть збережені за вашою адресою. Вартість виділеної IP-адреси - 30 грн/міс.
Важливо! Для активації послуги на вашому рахунку в Особовому кабінеті має бути не менше ніж 5 грн. Щоб деактивувати призупинення необхідно зв`язатись з оператором підтримки.