Chat with us, powered by LiveChat
  • Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
  • Гарантії на обладнання від BRIZ
  • Підключення за технологією IPOE
  • Доставка і налаштування обладнання
  • Що таке "Призупинення послуг"?
  • Як звернутися до оператора підтримки?
  • Що таке технологія GPON та як підключитись?

Гарантії на обладнання від BRIZ

Якщо ви виявили несправність обладнання, повідомте оператору підтримки. Майстер прийде в призначений час, перевірить працездатність пристрою. У разі, якщо несправність товару сталася з вини виробника, буде безкоштовно проведено ремонт або заміна пристрою. На момент, поки виконується ремонт, BRIZ надає обладнання на тимчасове користування безкоштовно.


Гарантії від BRIZ на обладнання:

 

Mercusys 36 місяців
TP-Link  24 місяці
MikroTik  12 місяців
Tenda  12 місяців
Artline 12 місяців
Пульт Air mouse+voice G20 14 днів

 

Гарантійний термін починається з моменту продажу обладнання.