- Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
- Гарантії на обладнання від BRIZ
- Підключення за технологією IPOE
- Доставка і налаштування обладнання
- Що таке "Призупинення послуг"?
- Як звернутися до оператора підтримки?
- Що таке технологія GPON та як підключитись?
Гарантії на обладнання від BRIZ
Якщо ви виявили несправність обладнання, повідомте оператору підтримки. Майстер прийде в призначений час, перевірить працездатність пристрою. У разі, якщо несправність товару сталася з вини виробника, буде безкоштовно проведено ремонт або заміна пристрою. На момент, поки виконується ремонт, BRIZ надає обладнання на тимчасове користування безкоштовно.
Гарантії від BRIZ на обладнання:
Mercusys | 36 місяців |
TP-Link | 24 місяці |
MikroTik | 12 місяців |
Tenda | 12 місяців |
Artline | 12 місяців |
Пульт Air mouse+voice G20 | 14 днів |
Гарантійний термін починається з моменту продажу обладнання.