Chat with us, powered by LiveChat
  • Гарантії на обладнання від BRIZ
  • В яких сервісних центрах здійснюється гарантійний ремонт обладнання ?
  • Доставка і налаштування обладнання
  • Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
  • Підключення за технологією IPOE
  • Що таке "Призупинення послуг"?
  • Що таке технологія GPON та як підключити?
  • Як зв'язатися з оператором підтримки?
  • Технологія FTTB: що це та як підключити?

Гарантії на обладнання від BRIZ

Якщо ви виявили несправність обладнання, повідомте оператору підтримки. Майстер прийде в призначений час і перевірить працездатність пристрою. Якщо несправність товару, який ви придбали у нас, сталася з вини виробника, ми безкоштовно проведемо ремонт або замінимо пристрій. На час проведення ремонту BRIZ надасть обладнання безкоштовно.


Гарантії від BRIZ на обладнання:

 

Обладнання Термін гарантії
Mercusys 36 місяців
TP-Link  24 місяці
MikroTik  12 місяців
Tenda  12 місяців
Artline 12 місяців
UPS Powerbank Mini DC 12 місяців
Strong Android TV Leap-S1 12 місяців
Пульт Air mouse+voice G20 14 днів

 

Гарантійний термін починається з моменту продажу обладнання.