- Гарантії на обладнання від BRIZ
- Чому швидкість по Wi-Fi не відповідає заявленій в договорі?
- Доставка і налаштування обладнання
- Підключення за технологією IPOE
- Що таке "Призупинення послуг"?
- Що таке технологія GPON та як підключитись?
- Як зв'язатися з оператором підтримки?
- Технологія Ethernet: що це та як підключити?
Гарантії на обладнання від BRIZ
Якщо ви виявили несправність обладнання, повідомте оператору підтримки. Майстер прийде в призначений час і перевірить працездатність пристрою. Якщо несправність товару, який ви придбали у нас, сталася з вини виробника, ми безкоштовно проведемо ремонт або замінимо пристрій. На час проведення ремонту BRIZ надасть обладнання безкоштовно.
Гарантії від BRIZ на обладнання:
Mercusys | 36 місяців |
TP-Link | 24 місяці |
MikroTik | 12 місяців |
Tenda | 12 місяців |
Artline | 12 місяців |
Пульт Air mouse+voice G20 | 14 днів |
Гарантійний термін починається з моменту продажу обладнання.